Blog

1 marca 2021
jak zaoszczędzić i obniżyć koszty w firmie

Jak obniżyć koszty w firmie – 4 przykłady, które przyniosą Ci wysokie oszczędności

Koszty prowadzenia działalności gospodarczej nieustannie rosną. Na ponoszone przez przedsiębiorstwa wydatki składają się nie tylko koszty stałe, takie jak pensje pracowników, składki ZUS, wynajem powierzchni biurowej […]
1 marca 2021
optymalizacja kosztów i audyt wydruków

Na czym polega optymalizacja kosztów w przedsiębiorstwie?

Prowadzenie działalności gospodarczej wiąże się z wieloma kosztami stałymi. Oprócz cyklicznych opłat, takich jak składki ZUS, pensje pracowników czy wynajem lokalu, przedsiębiorcy muszą mierzyć się również […]
25 stycznia 2021
Audyt ekologiczny jako wstęp do optymalizacji

Audyt ekologiczny – wstęp do optymalizacji ekologicznej

Zdobyte na przestrzeni ostatnich lat doświadczenie pozwala naszej firmie na zaoferowanie profesjonalnego audytu ekologicznego. Celem jest zapewnienie warunków mających wpływ na wzrost ekologii pracy.
12 stycznia 2021

Audyt wydruków, czyli obniżenie kosztów z systemem Documaster

W miejscach, takich jak urzędy czy też duże firmy pracuje zazwyczaj od kilkudziesięciu do nawet kilkuset urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych...
23 listopada 2020
Wrożenie Documaster Campus na uczelni wyższej

Nauczanie zdalne i hybrydowe z oprogramowaniem Documaster Campus

Documaster Campus to rozwiązanie idealne do przeprowadzania lekcji stacjonarnych, zdalnych oraz hybrydowych. Przeczytaj nasz wpis i dowiedz się więcej.
29 września 2020
Dane osobowe w chmurze

Bezpieczeństwo danych osobowych w chmurze

Korzystasz z usług Google, Microsoft, Zoom itp? Dowiedz się, co dla Twojej organizacji oznacza wyrok TSUE w sprawie transferu danych osobowych.