Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi (FAQ)

Oprogramowanie:

1. Do czego służy oprogramowanie Documaster Campus?
Documaster Campus to oprogramowanie edukacyjne, podnoszące efektywność nauczania stacjonarnego oraz umożliwiające naukę zdalną i hybrydową. Zawiera wciąż aktualizowane i dostosowane do poziomu kształcenia Repozytorium cyfrowych zasobów edukacyjnych, takich jak m.in. e-podręczniki, e-skrypty, e-booki, audiobooki, filmy i podcasty edukacyjne, kursy, szkolenia, wykłady, itp. Integracja w urządzeniami wielofunkcyjnymi pozwala drukować wszystkie materiały zamieszczone w Repozytorium, a także skanować dokumenty i je OCR-ować (nadawać im cyfrową edytowalną formę).
1.1 Dla kogo jest rozwiązanie Documaster Campus?
Documaster Campus to oprogramowanie dla uczniów/studentów oraz nauczycieli/wykładowców. Umożliwia kształcenie ustawiczne (przez całe życie): od przedszkola po uniwersytety trzeciego wieku. Wyróżnia się 3 wersje posiadające dostosowane Repozytoria oraz interfejs do potrzeb użytkowników: – dla przedszkoli Documaster Campus Junior, – dla szkół Documaster Campus – dla uczelni wyższych Documaster Campus Istnieje możliwość dostosowania interfejsu oraz Repozytorium do innych potrzeb edukacyjnych, a także do szkoleń i podnoszenia kompetencji osób dorosłych.
1.2 Jakie są koszty oprogramowania?
Koszty wdrożenia są uzależnione od modelu biznesowego (abonament, licencja wieczysta) oraz od ilości użytkowników, a także rodzaju i ilości zintegrowanych urządzeń. Kontakt w sprawie kalkulacji: sprzedaz@euroimpex.pl . Wdrożenia realizujemy również z dotacjami (od 80 do 100%).
2. Do czego służy oprogramowanie Documaster Multiaudit?
Documaster Multiaudit pozwala na obniżyć koszty wydruków poprzez dostarczanie danych niezbędnych do podjęcia działań optymalizujących wydatki i rozliczania ich na poszczególnych pracowników. Oprogramowanie umożliwia dostęp do bieżących informacji, określających: kiedy, przez kogo i w jakim nakładzie został wydrukowany dokument określonego typu (np. DOC, e-mail, strona WWW) oraz jaką miał nazwę. Dzięki zastosowaniu Documaster Multiaudit można obniżyć koszty wydruków o 30-50%.
2.1 Dla kogo jest rozwiązanie Documaster Multiaudit?
Oprogramowanie powstało z myślą o użytkownikach urządzeń wielofunkcyjnych w firmach, administracji publicznej oraz innych instytucjach, w których powstaje wiele wydruków i których koszty są znaczące.
2.2 Jakie są koszty oprogramowania Documaster Multiaudit?
Koszty wdrożenia są uzależnione od modelu biznesowego (abonament, licencja wieczysta) oraz od ilości użytkowników, a także rodzaju i ilości zintegrowanych urządzeń. Kontakt w sprawie kalkulacji: sprzedaz@euroimpex.pl . Wdrożenia realizujemy również z dotacjami (od 80 do 100%).
3. Do czego służy oprogramowanie Documaster Easy Office?
Documaster Easy Office to oprogramowanie, które zabezpiecza obieg dokumentów i wydruków w firmie poprzez ich monitorowanie i zarządzanie prawami dostępu do urządzeń. Wprowadza też bardzo ważne funkcje wydruku: podążającego i poufnego (odlokalizowanego). Dzięki zastosowaniu Documaster Easy Office w przedsiębiorstwie możesz również podnieść efektywność pracy w Twoim biurze, zwiększając ergonomię i dopasowując funkcje urządzeń wielofunkcyjnych do potrzeb pracowników.
3.1 Dla kogo jest oprogramowanie Documaster Easy Office
Oprogramowanie powstało z myślą o firmach, instytucjach oraz jednostkach administracji publicznej, w której powstaje wiele wydruków.
3.2 Jakie są koszty oprogramowania Documaster Easy Office?
Koszty wdrożenia są uzależnione od modelu biznesowego (abonament, licencja wieczysta) oraz od ilości użytkowników, a także rodzaju i ilości zintegrowanych urządzeń. Kontakt w sprawie kalkulacji: sprzedaz@euroimpex.pl . Wdrożenia realizujemy również z dotacjami (od 80 do 100%).
4. Do czego służy oprogramowanie Documaster Service?
Documaster Service jest oprogramowaniem, którego zadaniem jest ciągłe monitorowanie wszystkich sieciowych drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych i przekazywanie informacji o ich aktualnym stanie technicznym. Taka opieka serwisowa online umożliwia pracę urządzeń bez zakłóceń i przestojów, ponieważ część błędów jest usuwana zdalnie, natychmiast. To również pewność, że w urządzeniu nigdy nie zabraknie papieru ani tonera czy tuszu. Zanim to nastąpi, system odpowiednio wcześniej powiadomi o tym użytkowników. Zastosowanie systemu Documaster Service umożliwia sprawną administrację posiadanych urządzeń oraz wydajne zarządzanie serwisem floty urządzeń drukujących różnych producentów, w wielu lokalizacjach.
4.1 Dla kogo jest oprogramowanie Documaster Service?
Oprogramowanie powstało z myślą o firmach i instytucjach, w których pracuje co najmniej kilka urządzeń wielofunkcyjnych i które wymagają sprawnego i niedrogiego serwisu oraz bieżącego uzupełniania materiałów eksploatacyjnych.
4.2 Jakie są koszty oprogramowania Documaster Service?
Koszty wdrożenia są uzależnione od modelu biznesowego (abonament, licencja wieczysta) oraz od ilości użytkowników, a także rodzaju i ilości zintegrowanych urządzeń. Kontakt w sprawie kalkulacji: sprzedaz@euroimpex.pl . Wdrożenia realizujemy również z dotacjami (od 80 do 100%).
5. Do czego służy oprogramowanie Documaster Office in the Cloud?
Oprogramowanie umożliwia bezpieczną i efektywną pracę zdalną i hybrydową. Chmura obliczeniowa pozwala gromadzić, przesyłać i współdzielić w zasadzie nieograniczoną ilość plików: począwszy od tekstowych, przez arkusze kalkulacyjne, pliki graficzne, po multimedia. Z kolei semantyczna, kontekstowa wyszukiwarka pozwala szybko znaleźć potrzebne dokumenty. Architektura oprogramowania pozwala odwzorować indywidualną strukturę firmy z doskonała dokładnością. To również idealne rozwiązanie do przeprowadzania zdalnych szkoleń oraz multimedialnych kursów.
5.1 Dla kogo jest oprogramowanie Documaster Office in the Cloud?
Documaster Office In The Cloud to chmura obliczeniowa stworzona z myślą o biznesie, administracji i wszelkich instytucjach, które potrzebują chmury obliczeniowej do bezpiecznego przechowywania i transferu plików oraz do pracy zdalnej.
5.2 Jakie są koszty oprogramowania Documaster Office in the Cloud
Koszty wdrożenia są uzależnione od modelu biznesowego (abonament, licencja wieczysta) oraz od ilości użytkowników, a także rodzaju i ilości zintegrowanych urządzeń. Kontakt w sprawie kalkulacji: sprzedaz@euroimpex.pl . Wdrożenia realizujemy również z dotacjami (od 80 do 100%).
6. Do czego służy oprogramowanie Documaster History?
Documaster History to rozwiązanie wykorzystujące chmurę obliczeniową oraz zintegrowane urządzenia do cyfryzacji dziedzictwa kulturowego oraz wiedzy na temat tradycji i historii. System umożliwia gromadzenie online materiałów cyfrowych dotyczących danego regionu (województwa, powiatu, miasta, wsi) i udostępnianie ich społeczeństwu online. W praktyce wyznaczeni eksperci – naukowcy, regionaliści, historycy – zamieszczają w specjalnie dostosowanym oprogramowaniu online różnego rodzaju materiały. Mogą to być filmy, nagrania wideo i audio z uroczystości, festiwali, koncertów, zdjęcia, ebooki, książki, artykuły, itp. Dzięki temu wszyscy zainteresowani użytkownicy mogą bezpłatnie korzystać z tych materiałów i wiedzy, w zależności od nadanych im uprawnień.
6.1 Dla kogo jest oprogramowanie Documaster History?
Oprogramowanie Documaster History został stworzony z myślą o instytucjach kultury, takich biblioteki, domy kultury, muzea, inne instytucje naukowe i kulturowe oraz samorządy do promocji regionu, a także edukacji.
6.2 Jakie są koszty oprogramowania Documaster History?
Koszty wdrożenia są uzależnione od modelu biznesowego (abonament, licencja wieczysta) oraz od ilości użytkowników, a także rodzaju i ilości zintegrowanych urządzeń. Kontakt w sprawie kalkulacji: sprzedaz@euroimpex.pl . Wdrożenia realizujemy również z dotacjami (od 80 do 100%).
7. Do czego służy oprogramowanie Documaster Everywhere?
Documaster Everywhere umożliwia wprowadzenie dodatkowej usługi dla klientów i interesantów. Polega na udostępnieniu samoobsługowego punktu drukowania, kopiowania i skanowania w placówce/firmie/instytucji. Klienci/interesanci mogą realizować wydruki i kopie, a także skanować dokumenty szybko, wygodnie i tanio, korzystając z płatności online. Dzięki zaawansowanym prawom dostępu, z punktu mogą poufnie i bezpiecznie korzystać również właściciele i pracownicy instytucji, w której został umieszczony. Wydruki i kopie realizowane przez klientów/interesantów pozwalają na utrzymanie urządzenia (zakup materiałów eksploatacyjnych, zużycie prądu). Instytucja/firma zyskuje zatem samo utrzymujące się urządzenie wielofunkcyjne i wartość dodaną w postaci dodatkowej usługi dla swoich klientów
7.1 Dla kogo jest rozwiązanie Documaster Everywhere?
To doskonałe rozwiązanie dla placówek, które obsługują wielu klientów, m.in. dla: hoteli, centrów handlowych, sieci i sklepów handlowych, stacji benzynowych, a także instytucji publicznych: dworców, lotnisk, urzędów, bibliotek, domów kultury, itp.
7.2 Jakie są koszty oprogramowania Documaster Everywhere?
Koszty wdrożenia są uzależnione od modelu biznesowego (abonament, licencja wieczysta) oraz od ilości użytkowników, a także rodzaju i ilości zintegrowanych urządzeń. Kontakt w sprawie kalkulacji: sprzedaz@euroimpex.pl . Wdrożenia realizujemy również z dotacjami (od 80 do 100%).

Urządzenia

Jakie urządzenia się dostępne są w ofercie Euroimpex?
W naszej ofercie są dostępne: - nowe urządzenia wielofunkcyjne: Ricoh, Nashuatec, Brother, HP, Epson, Lexmark, Canon, - używane urządzenia wielofunkcyjne Ricoh, Nashuatec, Sharp, - drukarki kolorowe i mono: Riocoh, Nashuatec, Epson, HP, Brother, Canon, Lexmark, Sharp - drukarki do etykiet: Epson i Ricoh, - duplikatory płyt CD Epson, - skanery Epson, - projektory i wizualizery Epson, - monitory i telewizory Sharp.
Gdzie można kupić urządzenia?
Urządzenia można zakupić online (na Allegro: https://allegro.pl/uzytkownik/Euroimpex_SA/sklep) oraz zamawiając bezpośrednio u nas: sprzedaz@euroimpex.pl . Dostarczamy produkty kurierem na terenie całego kraju, możliwy jest również odbiór osobisty na ul. Mydlanej 3B we Wrocławiu, po wcześniejszym ustaleniu terminu.
Jaką drukarkę wybrać do 1-osobej firmy?
Do 1 osobowej firmy polecamy mniejsze, nabiurkowe drukarki lub urządzenia wielofunkcyjne laserowe lub atramentowe. Konkretny model urządzenia jest zawsze dobierany w oparciu o szczegółowe wytyczne i potrzeby klienta.
Jaką drukarkę wybrać do średniej firmy?
W firmach, w których zatrudnia się od 50 do 250 osób, należy zwrócić uwagę na ilość wykonywanych wydruków w ujęciu miesięcznym. Zwykle w średnich firmach sprawdzają się drukarki oraz urządzenia wielofunkcyjne (drukarka, kopiarka, skaner w jednym) o niskich i średnich nakładach. Konkretny model urządzenia jest zawsze dobierany w oparciu o szczegółowe wytyczne i potrzeby klienta.
Jaką drukarkę wybrać do dużej firmy?
W firmach, w których zatrudnia się powyżej 250 osób, należy zwrócić uwagę na ilość wykonywanych wydruków w ujęciu miesięcznym. Kolejnym bardzo istotnym parametrem jest użytkowanie i lokalizacja. Standardowo w dużych firmach sprawdzają się drukarki oraz urządzenia wielofunkcyjne (drukarka, kopiarka, skaner w jednym) o wysokich nakładach, posiadające pojemne kasety na papier, a także dupleks i automatyczny podajnik papieru. Ze względu na wygodę oraz bezpieczeństwo użytkowników, urządzenie powinno posiadać połączenie wifi, a także być kompatybilne z oprogramowaniem umożliwiających wydruk poufny i podążający (takim, jak np. Documaster Easy Office). Konkretny model urządzenia jest zawsze dobierany w oparciu o szczegółowe wytyczne i potrzeby klienta.
Na co należy zwrócić uwagę podczas wyboru urządzenia?
Bez względu na to, czy szukamy drukarki do małej/dużej formy, czy też instytucji takiej jak: urząd, szkoła, szpital, najlepiej odpowiedzieć sobie na następujące pytania:
- czy potrzebuję drukarki czy również urządzenia z funkcją skanowania i kopiowania (czyli urządzenia wielofunkcyjnego)?
- czy potrzebuję drukować w formacie: A4, format A4 i A3, czy może w większych formatach (A2, A1, A0)?
- do jakich celów potrzebne jest mi urządzenie, np. do standardowych wydruków A4, etykiet, materiałów marketingowych?
- potrzebuję drukarki mono czy kolor?
- czy urządzenie powinno być nowe czy poleasingowe/używane?
- jaki jest mój budżet?
- chcę dokonać zakupu czy skorzystać z dzierżawy (wraz z rozliczeniem za wydruk)?
- jaką wydajność miesięczną (ilość kopii/wydruków) przewiduję dla kupowanego urządzenia?
Znając odpowiedzi na te podstawowe pytania, klient jest w stanie określić typ, wielkość oraz technologię maszyny. Szczegółowe wyposażenie urządzenia (duplex, podajnik dokumentów, dodatkowe kasety z papierem, Internet, Bluetooth, itd.) pomaga określić specjalista.

Masz pytanie, na które nie odnalazłaś/łeś odpowiedzi?

Prześlij je poprzez formularz:



    Gwarantujemy pełne bezpieczeństwo przekazanych nam danych oraz zapewniamy, że nie zostaną wykorzystane do innych celów, oprócz kontaktu w związku z ofertą. Przed przesłaniem zgłoszenia za pomocą wypełnionego formularza zalecamy zapoznanie się z naszą Polityką Prywatności i plików cookies, w której określono zasady postępowania z Twoimi danymi.



    Administratorem Twoich danych osobowych przekazanych za pośrednictwem formularza kontaktowego jest spółka Euroimpex S.A. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Mydlana 3b (51-502 Wrocław), zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców w KRS w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000068587, NIP: 8990107125, REGON: 008479195. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa regulującymi... więcej>>