Zrealizowaliśmy outsourcing systemu tworzenia i rozliczania dokumentów poprzez implementację grupy produktów Documaster oraz 35 szt. wielofunkcyjnych urządzeń drukujących w technologii mono i kolor.
Wdrożone oprogramowanie umożliwia użytkownikom wygodny wydruk poufny i podążający, skanowanie oraz OCR dokumentów na terenie placówek zarządzanych przez przedsiębiorstwo. Wdrożony system pozwala na optymalne wykorzystanie urządzeń, przez co minimalizowane są koszty utrzymania całego systemu.
Dzięki temu wszystkie urządzenia pozostają w doskonałym stanie technicznym, a materiały eksploatacyjne są na bieżąco uzupełniane, co zapewnia brak przerw w użytkowaniu urządzeń.
System pracuje w wielu odrębnych geograficznie lokalizacjach oraz daje możliwość pełnego rozliczania kosztów na użytkownika i jednostkę organizacyjną. Wdrożony system pozwala na optymalne wykorzystanie urządzeń, przez co minimalizowane są koszty utrzymania całego systemu.