Zaawansowane platformy komunikacyjne to niezwykle praktyczne narzędzia, które wspierają zarówno przepływ informacji pomiędzy pracownikami, jak i szereg dodatkowych, obsługiwanych każdego dnia procesów. Podpowiadamy, na jakie funkcjonalności warto zwrócić uwagę, planując wdrożenie nowoczesnego oprogramowania informatycznego dla firm.
Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na digitalizację procesów biznesowych firmy, chcąc wpłynąć tym samym na jej wydajność i bezpieczeństwo obsługiwanych działań. Z pomocą przychodzą wówczas nowoczesne platformy do komunikacji, które pozwalają na gromadzenie, pobieranie, udostępnianie oraz archiwizację różnorodnych plików.
Decydując się na wdrożenie systemu informatycznego do zarządzania pracą przedsiębiorstwa, warto postawić na produkty sprawdzonych producentów, które będą kompatybilne z firmowymi urządzeniami wielofunkcyjnymi. Oferowane przez nas oprogramowanie Documaster Office in the Cloud to kompleksowe narzędzie IT, które może być integrowane ze sprzętami drukująco-skanującymi, usprawniając tym samym cyfryzację analogowych dokumentów oraz optyczne rozpoznawanie znaków w plikach graficznych [w tym technologię skanowania dokumentów OCR].
Documaster Office in the Cloud od Euroimpex posiada także rozbudowane moduły, które odpowiadają za bezpieczne przekazywanie informacji. Oprogramowanie to umożliwia komunikację zarówno za pomocą czatu wideo, jak i formy tekstowej. Warto także dodać, że w wideorozmowie może uczestniczyć dowolna liczba uczestników – jedyne ograniczenie może stanowić wydolność serwera.
Co równie ważne, platforma komunikacyjna naszej marki może być integrowana z popularnymi narzędziami informatycznymi, takimi jak Microsoft (Office 365, MS Teams, OneDrive, Azure czy Skype), MyQ oraz z pozostałymi produktami od Euroimpex.
Opracowane przez nas oprogramowanie dla firm i innych instytucji to rozwiązanie chmurowe, które skutecznie zwiększa wydajność pracowników działających w trybie home office. Narzędzie może być obsługiwane przez dowolne urządzenie, które posiada dostęp do internetu – zarówno przez laptopa lub komputer stacjonarny, jak i tablet oraz smartfon. Dzięki temu rozwiązaniu Twoi pracownicy mogą korzystać z funkcjonalności platformy z każdego miejsca na świecie bez żadnych ograniczeń.
Wdrożenie nowoczesnej platformy komunikacyjnej często wiąże się z koniecznością przeszkolenia pracowników oraz zapewnienia im wsparcia technicznego. Wybierając dobre rozwiązania komunikacyjne możesz zyskać:
Inwestując w szkolenia oraz wsparcie techniczne, możesz wykorzystać potencjał nowoczesnych platform komunikacyjnych, co przekłada się na efektywność i satysfakcję użytkowników.
Documaster Office in the Cloud to innowacyjna aplikacja do pracy zdalnej, która umożliwia m.in. szybką digitalizację firmowych dokumentów, intuicyjne wyszukiwanie plików oraz sprawną komunikację z pracownikami przebywającymi poza siedzibą przedsiębiorstwa. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo, aby poznać pełne funkcjonalności oprogramowania od Euroimpex.