Czy redukcja kosztów musi obniżyć komfort codziennej pracy?Czy redukcja kosztów musi obniżyć komfort codziennej pracy?Czy redukcja kosztów musi obniżyć komfort codziennej pracy?Czy redukcja kosztów musi obniżyć komfort codziennej pracy?
  • Urządzenia
    • Urządzenia wielofunkcyjne
    • Drukarki laserowe
    • Drukarki atramentowe
    • Poleasingowe drukarki i urządzenia MFP
  • Oprogramowanie
    • Documaster Campus – platforma edukacyjna
    • Documaster – oprogramowanie dla firm
    • Documaster – oprogramowanie dla administracji
  • Usługi
    • Audyt ekologiczny
    • Audyt kosztów w firmie
    • Optymalizacja ekologiczna
    • Optymalizacja kosztów
    • Szkolenia
  • Serwis
  • Dotacje
    • Dotacje dla firm
      • REACT-EU dla firm z woj. łódzkiego
    • Dotacje dla szkół
    • Dotacje dla uczelni wyższych
    • Dotacje dla samorządów
      • Konkurs Cyfrowa Gmina
      • Cyfrowy powiat – jak pozyskać dotację na cyfryzację powiatu?
      • Polski Ład
  • Kontakt
    • O nas
    • Referencje
  • Blog
  • English
  • Deutsch
  • Strona główna
  • Bez kategorii
  • Czy redukcja kosztów musi obniżyć komfort codziennej pracy?
Czy Krajowy System e-Faktur odmieni zasady prowadzenia dokumentacji?
23 lutego 2023
platformy komunikacyjne dla firm
3 funkcje, które powinna posiadać nowoczesna platforma komunikacyjna
15 marca 2023

Czy redukcja kosztów musi obniżyć komfort codziennej pracy?

Opublikowane przez Małgorzata at 27 lutego 2023
Kategorie
  • Bez kategorii
Tagi
redukcja kosztów

Utrzymująca się na najwyższym od wielu lat poziomie inflacja czy znaczące podwyżki energii elektrycznej dla przedsiębiorstw to tylko dwa spośród wielu czynników, skłaniających firmy ku redukcji kosztów związanych z prowadzeniem swojej działalności. Choć redukcja kosztów w firmie zazwyczaj kojarzy nam się z kompromisami i niedogodnościami, sprawnie przeprowadzona optymalizacja procesów może przynieść nam daleko idące oszczędności.

Redukcja kosztów wydruku przynosi wymierne korzyści

Jednym z obszarów redukcji kosztów funkcjonowania przedsiębiorstwa, którego wdrożenie nie musi wiązać się z gruntowną zmianą dotychczasowego modelu pracy, jest optymalizacja kosztów tworzenia materiałów drukowanych. Nasze doświadczenie pokazuje, że największe przedsiębiorstwa, które regularnie drukują generowane dokumenty dla klientów czy zakładowego archiwum, mogą zaoszczędzić nawet milion złotych w skali roku. Jakie są najważniejsze części składowe wypracowanych oszczędności?

Audyt urządzeń drukujących

Jednym z najważniejszych czynników składowych, wpływających na jednostkowy koszt wydruku, jest charakterystyka firmowej floty urządzeń drukujących. Przeprowadzony audyt ma za zadanie przeanalizować wykorzystywane urządzenia zarówno pod kątem ich liczby (np. ich niedoboru lub nadmiaru względem liczby zatrudnianych pracowników), jak i generowanych przez nie kosztów. Weryfikacji podlega m.in. ich zapotrzebowanie na energię elektryczną, koszt kartridżów bądź tonerów oraz cena części zamiennych.

W sytuacji, w której utrzymanie urządzenia jawi się jako nieopłacalne, redukcja kosztów w ramach audytu zakłada m.in. wymianę wykorzystywanych modeli na tańsze w utrzymaniu i użytkowaniu odpowiedniki.

Ograniczanie liczby wydruków

Kolejnym obszarem, w którym redukcja kosztów w przedsiębiorstwie w zakresie drukowania okaże się najbardziej zauważalna, jest analiza liczby i zasadności opracowywanych przez klientów materiałów w formie papierowej. W materii tej z pomocą przychodzą przede wszystkim aplikacje wykorzystujące chmurę obliczeniową, pełniące rolę cyfrowego repozytorium danych, dostępnego dla wszystkich uprawnionych pracowników. W sytuacji, w której obowiązujące przepisy nie wymagają posiadania kopii dokumentu w formie drukowanej, chmura obliczeniowa stanowi doskonałą alternatywę względem wydruku.

Drugim krokiem, sprzyjającym redukcji kosztów w zakresie wydruków, jest wdrożenie oprogramowania umożliwiającego nadzór nad liczbą i charakterem tworzonych dokumentów. Analiza zgromadzonych danych pozwoli nam określić, które procesy bądź pracownicy są odpowiedzialni za największy odsetek wydruków. Zgromadzone w ten sposób informacje mogą być wykorzystane do optymalizacji ponoszonych kosztów bez wpływu na komfort pracy Twojego zespołu.

Dołącz do klientów marki Euroimpex

Chcesz dowiedzieć się, czy redukcja kosztów wydruku sprawdzi się również w przypadku Twojej firmy? Już dziś zapoznaj się z charakterystyką oprogramowania Documaster i odkryj korzyści, jakie zapewniają Ci autorskie rozwiązania firmy Euroimpex. Skontaktuj się z naszymi specjalistami i dołącz do grona klientów naszej marki.

Share
0
Małgorzata
Małgorzata

Powiązane posty

programy edukacyjne dla przedszkoli
26 marca 2023

Programy edukacyjne dla przedszkoli. Kiedy warto w nie zainwestować?


Czytaj więcej
platformy komunikacyjne dla firm
15 marca 2023

3 funkcje, które powinna posiadać nowoczesna platforma komunikacyjna


Czytaj więcej
23 lutego 2023

Czy Krajowy System e-Faktur odmieni zasady prowadzenia dokumentacji?


Czytaj więcej

Komentarze są wyłączone.

  • → Polityka Prywatności i Plików cookies
  • → Polityka Bezpieczeństwa Informacyjnego
  • → Administrator danych osobowych
  • → FAQ
  • → Pomoc zdalna
  • → Extranet dla Partnerów
  • → Reklamacje dla Partnerów
  • → Serwis B2B
  • → Dotacje dla edukacji
  • → Dotacje dla firm
  • → Ekologia
  • → Kontakt

ul. Mydlana 3B
51-502 Wrocław
Polska

+48 71 78 48 101
+48 71 78 48 120
+48 71 78 48 115 sekretariat@euroimpex.pl


  • Brak dostępnych tłumaczeń dla tej strony