4 ekologiczne rozwiązania do wdrożenia w każdej firmie4 ekologiczne rozwiązania do wdrożenia w każdej firmie4 ekologiczne rozwiązania do wdrożenia w każdej firmie4 ekologiczne rozwiązania do wdrożenia w każdej firmie
  • Urządzenia
    • Urządzenia wielofunkcyjne
    • Drukarki laserowe
    • Drukarki atramentowe
    • Poleasingowe drukarki i urządzenia MFP
  • Oprogramowanie
    • Documaster Campus – platforma edukacyjna
    • Documaster – oprogramowanie dla firm
    • Documaster – oprogramowanie dla administracji
  • Usługi
    • Audyt ekologiczny
    • Audyt kosztów w firmie
    • Optymalizacja ekologiczna
    • Optymalizacja kosztów
    • Szkolenia
  • Serwis
  • Dotacje
    • Dotacje dla firm
      • REACT-EU dla firm z woj. łódzkiego
    • Dotacje dla szkół
    • Dotacje dla uczelni wyższych
    • Dotacje dla samorządów
      • Konkurs Cyfrowa Gmina
      • Cyfrowy powiat – jak pozyskać dotację na cyfryzację powiatu?
      • Polski Ład
  • Kontakt
    • O nas
    • Referencje
  • Blog
  • English
  • Deutsch
  • Strona główna
  • Audyt wydruków
  • 4 ekologiczne rozwiązania do wdrożenia w każdej firmie
Rozdano Gryfy Dolnośląskie
Po raz 18-ty rozdano Gryfy Dolnośląskie – nagrodę gospodarczą dla firm i samorządów z Dolnego Śląska
29 października 2021
przekwalifikowanie zawodowe
Przekwalifikowanie zawodowe – jak może Ci w tym pomóc oprogramowanie edukacyjne?
22 listopada 2021

4 ekologiczne rozwiązania do wdrożenia w każdej firmie

Opublikowane przez Małgorzata at 17 listopada 2021
Kategorie
  • Audyt wydruków
  • Audyty
Tagi
Audyt środowiska druku

Działanie zgodnie z duchem ekologii to wartość, do której firmy przywiązują obecnie coraz większą wagę. Zarówno największe, międzynarodowe korporacje, jak i małe, lokalne przedsiębiorstwa chętnie chwalą się działaniami mającymi przyczynić się do redukcji negatywnego wpływu na środowisko naturalne.

Warto podkreślić również, że zielona polityka może przynosić również wyraźne oszczędności w firmowym budżecie. Rzetelny audyt środowiska druku, znajdujący się w ofercie naszej firmy, pomoże Ci ograniczyć koszty związane z prowadzeniem dokumentacji papierowej. Jakie działania warto rozważyć w pierwszej kolejności?

1.   Audyt środowiska druku

Jednym z pierwszym kroków do ograniczenia kosztów zgodnie z duchem ekologii jest audyt druku. To ogół informacji na temat wydatków ponoszonych na tworzenie materiałów papierowych. W toku przeprowadzonego audytu uzyskamy szereg szczegółowych danych, które pozwolą utworzyć rekomendacje zarówno na temat zasadności wydruków poszczególnych dokumentów, jak i samych parametrów drukowania. O audycie ekologicznym dowiesz się więcej tutaj: https://euroimpex.pl/uslugi/audyt-ekologiczny/.

2.   Audyt dokumentów

Audyt środowiska druku powinien uzupełniać audyt dokumentów, który pomoże określić zasadność wydruków oraz określi priorytety w kolejce drukowania. Być może nasza organizacja produkuje wiele dokumentów w postaci papierowej, które nie muszą być archiwizowanej w tej formie? Rozwiązaniem, które może przysłużyć się zarówno firmowemu budżetowi, jak i ekologii, może być np. przeniesienie i udostępnienie części materiałów papierowych w firmowej chmurze – audyt dokumentów to proces, który z pewnością ułatwi proces digitalizacji.

3.   Audyt sprzętu komputerowego

Warto podkreślić również, że zużycie zasobów jest ściśle powiązane zarówno z wewnętrzną polityką firmy dotyczącą wydruków, jak i wykorzystywanymi w firmie urządzeniami wielofunkcyjnymi czy komputerami. Audyt sprzętu ma za zadanie zestawić koszty eksploatacyjne związane z wyborem danego sprzętu. Jeśli okaże się, że znajdująca się w firmie flota urządzeń wykazuje się dużym zapotrzebowaniem na energię elektryczną, kosztownymi częściami zamiennymi czy drogim tuszem, audyt sprzętu komputerowego powinien obejmować również zaproponowanie stosownej alternatywy.

4.      Usprawnienie pracy zdalnej

Choć popularność pracy zdalnej wzrosła lawinowo dopiero w trakcie związanych z koronawirusem obostrzeń, wynikające z niej korzyści wykraczają poza obniżone ryzyko zachorowań. Pracodawcy zyskują na niższych kosztach eksploatacyjnych prowadzenia biura, a pracownicy oszczędzają czas i pieniądze związane z dojazdami. Jeśli należysz do osób, które są zmuszone do korzystania z prywatnych środków transportu, możliwość korzystania z home office przysłuży się zarówno Twojemu portfelowi, jak i środowisku naturalnemu. Dowiedz się więcej o naszej usłudze audytu kosztów: https://euroimpex.pl/uslugi/audyt-kosztow/.

Ekologiczne postępowanie nie musi być trudne

Chcesz obniżyć koszty eksploatacji urządzeń biurowych w swojej firmie? Być może zastanawiasz się, jak wesprzeć organizację codziennej pracy zdalnej? Z naszą firmą osiągniesz założone cele, sprzyjając przy tym naturalnemu środowisku. Już dziś zapoznaj się rodziną oprogramowania Documaster i dowiedz się, jakiej wiedzy dostarczą Ci nasze audyty.

Share
0
Małgorzata
Małgorzata

Powiązane posty

Controlling finansowy w przedsiębiorstwie
21 kwietnia 2022

Controlling finansowy – jak wdrożyć go w swoim przedsiębiorstwie?


Czytaj więcej
Analiza kosztowa w przedsiębiorstwie
2 września 2021

Oszczędności w przedsiębiorstwie. Pierwszy krok: analiza kosztowa


Czytaj więcej
Monitoring i zarządzanie drukiem w firmie
20 sierpnia 2021

Monitoring i zarządzanie drukiem w firmie


Czytaj więcej

Komentarze są wyłączone.

  • → Polityka Prywatności i Plików cookies
  • → Polityka Bezpieczeństwa Informacyjnego
  • → Administrator danych osobowych
  • → FAQ
  • → Pomoc zdalna
  • → Extranet dla Partnerów
  • → Reklamacje dla Partnerów
  • → Serwis B2B
  • → Dotacje dla edukacji
  • → Dotacje dla firm
  • → Ekologia
  • → Kontakt

ul. Mydlana 3B
51-502 Wrocław
Polska

+48 71 78 48 101
+48 71 78 48 120
+48 71 78 48 115 sekretariat@euroimpex.pl


  • Brak dostępnych tłumaczeń dla tej strony