<strong>Tonery refabrykowane</strong> – czy warto je stosować?<strong>Tonery refabrykowane</strong> – czy warto je stosować?<strong>Tonery refabrykowane</strong> – czy warto je stosować?<strong>Tonery refabrykowane</strong> – czy warto je stosować?
  • Urządzenia
    • Urządzenia wielofunkcyjne
    • Drukarki laserowe
    • Drukarki atramentowe
    • Poleasingowe drukarki i urządzenia MFP
  • Oprogramowanie
    • Documaster Campus – platforma edukacyjna
    • Documaster – oprogramowanie dla firm
    • Documaster – oprogramowanie dla administracji
  • Usługi
    • Audyt ekologiczny
    • Audyt kosztów w firmie
    • Optymalizacja ekologiczna
    • Optymalizacja kosztów
    • Szkolenia
  • Serwis
  • Dotacje
    • Dotacje dla firm
      • REACT-EU dla firm z woj. łódzkiego
    • Dotacje dla szkół
    • Dotacje dla uczelni wyższych
    • Dotacje dla samorządów
      • Konkurs Cyfrowa Gmina
      • Cyfrowy powiat – jak pozyskać dotację na cyfryzację powiatu?
      • Polski Ład
  • Kontakt
    • O nas
    • Referencje
  • Blog
  • English
  • Deutsch
  • Strona główna
  • Bez kategorii
  • Tonery refabrykowane – czy warto je stosować?
Naprawa drukarek Wrocław
Naprawa drukarek Wrocław – dlaczego warto wybrać nasz serwis?
22 czerwca 2022
jak prowadzić korepetycje online
3 tipy, jak prowadzić korepetycje online w szkołach językowych?
19 lipca 2022

Tonery refabrykowane – czy warto je stosować?

Opublikowane przez Małgorzata at 7 lipca 2022
Kategorie
  • Bez kategorii
Tagi
tonery refabrykowane

Planując kupno drukarki lub urządzenia wielofunkcyjnego warto mieć na względzie, że sam sprzęt to zaledwie część poniesionych przez Ciebie kosztów. Na całkowity koszt eksploatacji sprzętów do drukowania wpływ ma przede wszystkim cena wymienialnych komponentów. W jaki sposób obniżyć ponoszone koszty? Jednym z rozwiązań tego problemu mogą być tonery refabrykowane. Zapoznaj się z przygotowanym przez nas zestawieniem i dowiedz się, dlaczego warto postawić na takie rozwiązanie.

Tonery refabrykowane i używane urządzenia – dlaczego to się opłaca?

Zakup nowych urządzeń elektronicznych do biura wysokiej klasy to wydatek rzędu dziesiątek tysięcy złotych. Koszt ten można jednak znacząco obniżyć, decydując się na zakup sprzętu z drugiej ręki. Wiele osób obawia się kupna urządzeń poleasingowych ze względu na ich wysoki przebieg – należy mieć jednak na uwadze, że sprzęt klasy przemysłowej został zaprojektowany z myślą o wydruku milionów arkuszy.

Wiele używanych urządzeń drukujących zostało wymienionych na nowy model na długo przed osiągnięciem maksymalnych limitów, przewidzianych przez ich producenta. Zakup poleasingowego urządzenia od sprawdzonego dostawcy zapewni Ci pełnię funkcjonalności za ułamek pierwotnej ceny. Co więcej, kupno urządzenia z drugiej ręki od specjalistycznej firmy da Ci gwarancję, że będzie ono w pełni sprawne.

Podobnej gwarancji podlegają również tonery refabrykowane, czyli takie, które zostały przywrócone do stanu identycznego z pierwotnym. Tonery R-OEM (ang. Original remanufactured toner) to produkty sprzyjające dodatkowo środowisku naturalnemu – regeneracja zużytych elementów jest w tym wypadku znacznie bardziej korzystna niż produkcja nowego komponentu. Co więcej, produkty te sprzedawane są w recyklingowanych opakowaniach, których produkcja generuje mniej zanieczyszczeń.

Odnawiane tonery – recykling i oszczędności

Prowadzisz firmę, która przykłada dużą wagę do kwestii ochrony środowiska? Szukasz sposobu na obniżenie kosztów, generowanych przez tonery? Recykling podzespołów do urządzeń drukujących przekłada się zarówno na duże oszczędności, jak i pozytywny wpływ na otaczające nas środowisko. Inwestycja w tonery R-OEM oraz używane urządzenia drukujące pomoże Ci obniżyć koszt przygotowywania wydruków.

Warto pamiętać jednak, że zakup tonerów refabrykowanych czy sprawdzonych urządzeń z drugiej ręki to nie wszystkie działania, jakie możemy podjąć w celu uczynienia naszej firmy bardziej ekologiczną, obniżając przy tym ponoszone wydatki. Z pomocą przychodzą wówczas przede wszystkim oprogramowanie w chmurze obliczeniowej, które pozwala ograniczyć ilość wydruków, udostępniając kluczowe dokumenty wszystkim uprawnionym pracownikom.

Skontaktuj się z nami

Jako eksperci Euroimpex służymy pomocą zarówno przy audycie stosowanych obecnie urządzeń wielofunkcyjnych, jak i we wdrożeniu nowoczesnego oprogramowania Documaster, dostosowanego do potrzeb urzędów publicznych czy przedsiębiorstw. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą. Dołącz do naszych zadowolonych klientów, którzy oszczędzają dzięki nam nawet milion złotych rocznie.

Share
0
Małgorzata
Małgorzata

Powiązane posty

redukcja kosztów
27 lutego 2023

Czy redukcja kosztów musi obniżyć komfort codziennej pracy?


Czytaj więcej
23 lutego 2023

Czy Krajowy System e-Faktur odmieni zasady prowadzenia dokumentacji?


Czytaj więcej
Dotacje celowe dla instytucji kultury
13 lutego 2023

Dotacja celowa dla instytucji kultury – co należy o niej wiedzieć?


Czytaj więcej

Komentarze są wyłączone.

  • → Polityka Prywatności i Plików cookies
  • → Polityka Bezpieczeństwa Informacyjnego
  • → Administrator danych osobowych
  • → FAQ
  • → Pomoc zdalna
  • → Extranet dla Partnerów
  • → Reklamacje dla Partnerów
  • → Serwis B2B
  • → Dotacje dla edukacji
  • → Dotacje dla firm
  • → Ekologia
  • → Kontakt

ul. Mydlana 3B
51-502 Wrocław
Polska

+48 71 78 48 101
+48 71 78 48 120
+48 71 78 48 115 sekretariat@euroimpex.pl


  • Brak dostępnych tłumaczeń dla tej strony