Prowadzenie własnej firmy to wiele wydatków, zarówno stałych, takich jak pensje pracowników, wynajem przestrzeni biurowej, składki ZUS czy rachunki, jak i nieprzewidzianych np. konieczność naprawy lub zakupu sprzętu. Rosnące ceny energii eklektycznej, stawek najmu czy pensji sprawiają, że właściciele szukają nowych sposobów na minimalizację kosztów w przedsiębiorstwie. Sprawdzamy 4 najbardziej kluczowe z nich.
W Twojej firmie nie ma już miejsca na kolejne teczki z dokumentami i umowami? To może oznaczać, że firma generuje niepotrzebne materiały. Rośnie popularność rozwiązań chmurowych, pozwalających przechowywać ważne materiały w jednym, bezpiecznym miejscu w cyfrowej formie. Minimalizację kosztów w przedsiębiorstwie zapewni również aplikacja pozwalająca nadzorować status wydruków. Oprogramowanie umożliwia ustalenie tożsamości użytkowników, którzy generują największą ilość dokumentów. Dzięki temu menagerowie firm wiedzą, z kim warto wypracować inne formy utrwalania kluczowych materiałów. Zoptymalizuj koszty w firmie razem z nami!
Praca z domu to dla wielu specjalistów argument przeważający na korzyść zatrudnienia się w danej firmie. Jak możemy przeczytać w raporcie Voice of the European workforce przeprowadzonym przez przedsiębiorstwo Deloitte, aż 57% Polaków oczekuje możliwości pracy zdalnej po całkowitym ustaniu pandemii. Nowy model pracy to minimalizacja kosztów związanych z wynajmem przestrzeni biurowej.
Minimalizacja kosztów w przedsiębiorstwie jest możliwa także dzięki inwestowaniu w odpowiednie narzędzia biurowe. Najlepiej stawiać na drukarki i urządzenia wielofunkcyjne, które pozwalają ograniczyć zużycie energii elektrycznej i nie wymagają kosztownych tonerów. Co więcej, decydując się na umowę dzierżawy bądź leasingu sprzętu warto dokładnie przyjrzeć się zapisom i uważać na nierentowne zapisy.
Chcesz zminimalizować koszty w przedsiębiorstwie, ale nie wiesz które obszary wymagają zmian i jak wdrożyć optymalne rozwiązania w życie? Sięgnij po zewnętrzny audyt kosztów. Otrzymasz szczegółowy raport z analizy wydatków i propozycję zmian, które wprowadzą Twoją firmę na wyższy szczebel organizacji. Już dziś zapoznaj się ze szczegółami oferty audytu kosztów wydruku w swojej w firmie.