Na czym polega optymalizacja kosztów w przedsiębiorstwie?Na czym polega optymalizacja kosztów w przedsiębiorstwie?Na czym polega optymalizacja kosztów w przedsiębiorstwie?Na czym polega optymalizacja kosztów w przedsiębiorstwie?
  • Urządzenia
    • Urządzenia wielofunkcyjne
    • Drukarki laserowe
    • Drukarki atramentowe
    • Poleasingowe drukarki i urządzenia MFP
  • Oprogramowanie
    • Documaster Campus – platforma edukacyjna
    • Documaster – oprogramowanie dla firm
    • Documaster – oprogramowanie dla administracji
  • Usługi
    • Audyt ekologiczny
    • Audyt kosztów w firmie
    • Optymalizacja ekologiczna
    • Optymalizacja kosztów
    • Szkolenia
  • Serwis
  • Dotacje
    • Dotacje dla firm
      • REACT-EU dla firm z woj. łódzkiego
    • Dotacje dla szkół
    • Dotacje dla uczelni wyższych
    • Dotacje dla samorządów
      • Konkurs Cyfrowa Gmina
      • Cyfrowy powiat – jak pozyskać dotację na cyfryzację powiatu?
      • Polski Ład
  • Kontakt
    • O nas
    • Referencje
  • Blog
  • English
  • Deutsch
  • Strona główna
  • Audyt wydruków
  • Na czym polega optymalizacja kosztów w przedsiębiorstwie?
Co to jest audyt wewnętrzny
Co to jest audyt wewnętrzny? Sprawdź, czy go potrzebujesz.
20 lutego 2021
jak zaoszczędzić i obniżyć koszty w firmie
Jak obniżyć koszty w firmie – 4 przykłady, które przyniosą Ci wysokie oszczędności
1 marca 2021

Na czym polega optymalizacja kosztów w przedsiębiorstwie?

Opublikowane przez Małgorzata at 26 lutego 2021
Kategorie
  • Audyt wydruków
  • Biznes
  • Drukowanie
  • Ekologia
  • Optymalizacja kosztów
  • Oszczędności
  • Systemy chmurowe
Tagi
  • audyt wydruków
  • biznes
  • documaster multiaudit
  • ekologia
  • kontrola wydruków
  • obniżenie kosztów
  • obniżenie kosztów w firmie
  • oprogramowanie dla biznesu
  • optymalizacja kosztów w przedsi
  • oszczędności
  • rozwiązanie chmurowe
  • rozwiązanie dla biznesu
  • tanie drukowanie
  • wydruki
optymalizacja kosztów i audyt wydruków

Prowadzenie działalności gospodarczej wiąże się z wieloma kosztami stałymi. Oprócz cyklicznych opłat, takich jak składki ZUS, pensje pracowników czy wynajem lokalu, przedsiębiorcy muszą mierzyć się również z wydatkami, związanymi z eksploatacją firmowych urządzeń biurowych. Tymczasem przeciętna jednostka administracyjna wydaje nawet milion złotych rocznie na opłaty związane z urządzeniami drukującymi. Bez wątpienia koszty te generują w głównej mierze tonery i papier. Jednak nie należy zapominać o wysokim poborze energii elektrycznej i rosnącej cenie prądu dla firm. Na czym polega optymalizacja kosztów w przedsiębiorstwie w zakresie drukarek i kserokopiarek?

Optymalizacja kosztów w przedsiębiorstwie – jakich informacji dostarczy audyt?

Analiza potencjalnych oszczędności wymaga przeprowadzenia kompleksowego audytu. Jest to analiza, która dostarczy wszystkich informacji na temat wydatków, ponoszonych na drukarki i maszyny ksero. Wspomniane wydatki, związane z eksploatacją tych urządzeń, rozpatrujemy pod kątem:

• wymaganej do działania energii elektrycznej,

• zużytego tonera i ilości zadrukowanych kartek,

• ceny części zamiennych,

• koszty serwisowania urządzeń.

Wykonany audyt dostarczy wielu informacji na temat kierunku, jaki powinna obrać optymalizacja kosztów w przedsiębiorstwie. W związku z tym dla części firm najlepszym rozwiązaniem okazuje się zamiana skanerów i drukarek na urządzenia wielofunkcyjne. Z kolei inne decydują się na odejście od dotychczasowej, kosztownej w eksploatacji elektroniki na rzecz nowej, energooszczędnej. Niewątpliwie warto pamiętać jednak, że kompleksowa optymalizacja kosztów w firmie nie może obyć się bez weryfikacji drukowanych materiałów – czy wszystkie wydruki były absolutnie niezbędne?

Optymalizacja kosztów w przedsiębiorstwie z programem Documaster Multiaudit

Jeśli pragniesz uzyskać jak największą liczbę informacji na temat eksploatacji drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, powinieneś zainwestować w specjalistyczne oprogramowanie. Ponieważ system Documaster Multiaudit odpowiada za monitoring powstających w firmie wydruków – raportuje liczbę drukowanych stron przez poszczególnych użytkowników i pomaga wykryć potencjalne nadużycia i niegospodarność.

Ponadto Documaster Multiaudit posiada rozbudowaną bazę funkcjonalności, która umożliwia kompleksową konfigurację całego systemu drukarek w obrębie przedsiębiorstwa. Dzięki temu każde podłączone do sieci urządzenie zyskuje oddzielną „kartotekę”, która gromadzi zaobserwowane błędy. W efekcie system ułatwia wybór najwłaściwszej metody podniesienia wydajności przy równoczesnym obniżeniu kosztów.

Jakie rozwiązania oferujemy?

Optymalizacja kosztów w przedsiębiorstwie to proces, do którego za każdym razem podchodzimy z najwyższą starannością. Niewątpliwie zawarte w audycie zalecenia pomagają firmom wygenerować oszczędności, obniżyć zużycie prądu oraz podnosi bezpieczeństwo przepływu dokumentów. Ale to nie koniec naszych działań. Oprócz tego opracowujemy plan działań naprawczych, które pomagają generować jeszcze większe oszczędności w przyszłości. W związku z tym służymy radą w zakresie instalacji systemu fotowoltaicznego czy wymiany dotychczasowych urządzeń na nowe. Skontaktuj się z naszymi specjalistami dowiedz się, jak optymalizacja kosztów może pomóc Twojej firmie zaoszczędzić nawet setki tysięcy złotych.

Share
3
Małgorzata
Małgorzata

Powiązane posty

niezawodny program dla biur rachunkowych
5 maja 2022

Czym powinien charakteryzować się niezawodny program dla biur rachunkowych?


Czytaj więcej
Controlling finansowy w przedsiębiorstwie
21 kwietnia 2022

Controlling finansowy – jak wdrożyć go w swoim przedsiębiorstwie?


Czytaj więcej
REACT-EU dotacja dla firm z woj. łódzkiego
5 kwietnia 2022

Działanie XIII.1 REACT-EU: dotacja na cyfryzację dla firm z woj. łódzkiego


Czytaj więcej

Komentarze są wyłączone.

  • → Polityka Prywatności i Plików cookies
  • → Polityka Bezpieczeństwa Informacyjnego
  • → Administrator danych osobowych
  • → FAQ
  • → Pomoc zdalna
  • → Extranet dla Partnerów
  • → Reklamacje dla Partnerów
  • → Serwis B2B
  • → Dotacje dla edukacji
  • → Dotacje dla firm
  • → Ekologia
  • → Kontakt

ul. Mydlana 3B
51-502 Wrocław
Polska

+48 71 78 48 101
+48 71 78 48 120
+48 71 78 48 115 sekretariat@euroimpex.pl


  • Brak dostępnych tłumaczeń dla tej strony