Jak obniżyć koszty w firmie – 4 przykłady, które przyniosą Ci wysokie oszczędnościJak obniżyć koszty w firmie – 4 przykłady, które przyniosą Ci wysokie oszczędnościJak obniżyć koszty w firmie – 4 przykłady, które przyniosą Ci wysokie oszczędnościJak obniżyć koszty w firmie – 4 przykłady, które przyniosą Ci wysokie oszczędności
  • Urządzenia
    • Urządzenia wielofunkcyjne
    • Drukarki laserowe
    • Drukarki atramentowe
    • Poleasingowe drukarki i urządzenia MFP
  • Oprogramowanie
    • Documaster Campus – platforma edukacyjna
    • Documaster – oprogramowanie dla firm
    • Documaster – oprogramowanie dla administracji
  • Usługi
    • Audyt ekologiczny
    • Audyt kosztów w firmie
    • Optymalizacja ekologiczna
    • Optymalizacja kosztów
    • Szkolenia
  • Serwis
  • Dotacje
    • Dotacje dla firm
      • REACT-EU dla firm z woj. łódzkiego
    • Dotacje dla szkół
    • Dotacje dla uczelni wyższych
    • Dotacje dla samorządów
      • Konkurs Cyfrowa Gmina
      • Cyfrowy powiat – jak pozyskać dotację na cyfryzację powiatu?
      • Polski Ład
  • Kontakt
    • O nas
    • Referencje
  • Blog
  • English
  • Deutsch
  • Strona główna
  • Audyt wydruków
  • Jak obniżyć koszty w firmie – 4 przykłady, które przyniosą Ci wysokie oszczędności
optymalizacja kosztów i audyt wydruków
Na czym polega optymalizacja kosztów w przedsiębiorstwie?
26 lutego 2021
Platforma do pracy zdalnej Documaster Office in the Cloud
Platforma do pracy zdalnej, która zostanie z nami na dłużej
10 marca 2021

Jak obniżyć koszty w firmie – 4 przykłady, które przyniosą Ci wysokie oszczędności

Opublikowane przez Małgorzata at 1 marca 2021
Kategorie
  • Audyt wydruków
  • Biznes
  • Drukowanie
  • Ekologia
  • Optymalizacja kosztów
  • Oszczędności
  • Systemy chmurowe
Tagi
  • audyt wydruków
  • biznes
  • documaster multiaudit
  • ekologia
  • kontrola wydruków
  • obniżenie kosztów
  • obniżenie kosztów w firmie
  • oprogramowanie dla biznesu
  • optymalizacja kosztów w przedsi
  • oszczędności
  • rozwiązanie chmurowe
  • rozwiązanie dla biznesu
jak zaoszczędzić i obniżyć koszty w firmie

Koszty prowadzenia działalności gospodarczej nieustannie rosną. Na ponoszone przez przedsiębiorstwa wydatki składają się nie tylko koszty stałe, takie jak pensje pracowników, składki ZUS, wynajem powierzchni biurowej czy leasing urządzeń lub pojazdów. Warto pamiętać również o opłatach eksploatacyjnych, związanych z regularnym wzrostem cen energii elektrycznej dla firm czy serwisem urządzeń biurowych. Jak obniżyć koszty w firmie? Zapoznaj się z naszym artykułem i poznaj możliwości optymalizacji kosztów.

Gdzie szukać oszczędności i jak obniżyć koszty w firmie? Przykłady można mnożyć

Nasza firma działa na rynku od ponad 30 lat. Od 1989 roku świadczymy usługi w zakresie optymalizacji kosztów eksploatacji dla urzędów i firm z wielu sektorów. Zdobyte na przestrzeni lat doświadczenie pozwala nam opracowywać rekomendacje zarówno dużych, jak i małych przedsiębiorstw. Przeprowadzane przez Euroimpex audyty pomagają określić nadprogramowe wydatki, związane z szeregiem zróżnicowanych czynników, takich jak:

1. Nadmierne zużycie energii elektrycznej

Energooszczędność urządzeń biurowych to czynnik, do którego producenci przykładają obecnie dużą wagę. Jeśli Twoja firma operuje na nieco starszych drukarkach i urządzeniach wielofunkcyjnych, może okazać się, że ich zapotrzebowanie na energię elektryczną jest znacznie wyższe niż w przypadku nowych urządzeń.

Nasi eksperci pomogą Ci zweryfikować opłacalność wykorzystywanych urządzeń biurowych. Co więcej – zaproponują optymalne rozwiązanie problemu z nadmiernym zużyciem prądu. Rozwiązaniem tego problemu może być na przykład moderniszacja lub wymiana modeli maszyn na nowsze. Ponad to możliwa jest instalacja systemu fotowoltaicznego, który ograniczy koszty operacyjne wszystkich urządzeń elektrycznych w biurze.

2. Niekorzystne umowy leasingowe mogą dużo kosztować

Znaczna część przedsiębiorstw, dla których drukarki i urządzenia wielofunkcyjne stanowią fundamentalne wyposażenie biura, decydują się na umowę leasingu bądź dzierżawy sprzętu. Zawarta w umowie metoda rozliczenia za urządzenia może być wysoce niekorzystna dla użytkownika. Dlatego oferujemy usługi kompleksowej analizy zawartej umowy. Dzięki temu wychwytujemy nierentowne zapisy i udzielamy rekomendacji, które pomogą Ci uzyskać oszczędności w firmie.

3. Ekonomicznie i ekologicznie

Odpowiednia konfiguracja urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek to istotna, choć często bagatelizowana kwestia. Cena zakupu lub dzierżawy nie powinna być jedynym kryterium wyboru danego urządzenia – również ważnymi kwestiami jest ich wydajność, zużycie prądu oraz koszty eksploatacji i serwisu. Badania naukowe wskazują, że tonery drukarek laserowych emitują niebezpieczne dla zdrowia lotne związki organiczne. Odpowiednia konfiguracja urządzeń generuje oszczędności w firmie oraz chroni zdrowie pracowników i środowisko.

4. Optymalizacja środowiska przetwarzania dokumentów

Tymczasem niewłaściwe procedury kontroli i przetwarzania dokumentów generują zarówno zbędne koszty, jak i problemy, związane z uchybieniami względem Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO). Oferowane przez nas oprogramowanie i procedury pomagają zarządzać bezpieczeństwem informacji, zapewniają wydruk poufny i uszczelniają system danych, przetwarzanych przez Twoją firmę.

Jak w praktyce można obniżyć koszty w firmie już teraz?

Jednym z naszych flagowych produktów jest oprogramowanie Documaster Multiaudit, który zmniejsza koszty wydruku nawet o 30-50%. W zależności od wielkości przedsiębiorstwa, wygenerowane oszczędności w firmie mogą sięgać od kilkuset do ponad miliona złotych w skali roku. Chcesz przekonać się, jak wiele zaoszczędzisz dzięki Euroimpex? Skontaktuj się z naszymi specjalistami!

Share
3
Małgorzata
Małgorzata

Powiązane posty

niezawodny program dla biur rachunkowych
5 maja 2022

Czym powinien charakteryzować się niezawodny program dla biur rachunkowych?


Czytaj więcej
Controlling finansowy w przedsiębiorstwie
21 kwietnia 2022

Controlling finansowy – jak wdrożyć go w swoim przedsiębiorstwie?


Czytaj więcej
REACT-EU dotacja dla firm z woj. łódzkiego
5 kwietnia 2022

Działanie XIII.1 REACT-EU: dotacja na cyfryzację dla firm z woj. łódzkiego


Czytaj więcej

Komentarze są wyłączone.

  • → Polityka Prywatności i Plików cookies
  • → Polityka Bezpieczeństwa Informacyjnego
  • → Administrator danych osobowych
  • → FAQ
  • → Pomoc zdalna
  • → Extranet dla Partnerów
  • → Reklamacje dla Partnerów
  • → Serwis B2B
  • → Dotacje dla edukacji
  • → Dotacje dla firm
  • → Ekologia
  • → Kontakt

ul. Mydlana 3B
51-502 Wrocław
Polska

+48 71 78 48 101
+48 71 78 48 120
+48 71 78 48 115 sekretariat@euroimpex.pl


  • Brak dostępnych tłumaczeń dla tej strony