Minimalizacja kosztów w przedsiębiorstwie. 4 najważniejsze elementyMinimalizacja kosztów w przedsiębiorstwie. 4 najważniejsze elementyMinimalizacja kosztów w przedsiębiorstwie. 4 najważniejsze elementyMinimalizacja kosztów w przedsiębiorstwie. 4 najważniejsze elementy
  • Urządzenia
    • Urządzenia wielofunkcyjne
    • Drukarki laserowe
    • Drukarki atramentowe
    • Poleasingowe drukarki i urządzenia MFP
  • Oprogramowanie
    • Documaster Campus – platforma edukacyjna
    • Documaster – oprogramowanie dla firm
    • Documaster – oprogramowanie dla administracji
  • Usługi
    • Audyt ekologiczny
    • Audyt kosztów w firmie
    • Optymalizacja ekologiczna
    • Optymalizacja kosztów
    • Szkolenia
  • Serwis
  • Dotacje
    • Dotacje dla firm
      • REACT-EU dla firm z woj. łódzkiego
    • Dotacje dla szkół
    • Dotacje dla uczelni wyższych
    • Dotacje dla samorządów
      • Konkurs Cyfrowa Gmina
      • Cyfrowy powiat – jak pozyskać dotację na cyfryzację powiatu?
      • Polski Ład
  • Kontakt
    • O nas
    • Referencje
  • Blog
  • English
  • Deutsch
  • Strona główna
  • Blog
  • Minimalizacja kosztów w przedsiębiorstwie. 4 najważniejsze elementy
Drukarki używane w magazynie
Drukarki używane rozwiązaniem na niedobory w produkcji podzespołów do nowych urządzeń
11 sierpnia 2021
Automatyzacja procesów i workflow
Na czym oprzeć workflow firmy? W pigułce o automatyzacji procesów
19 sierpnia 2021

Minimalizacja kosztów w przedsiębiorstwie. 4 najważniejsze elementy

13 sierpnia 2021
Minimalizacja kosztów w przedsiębiostwie

Prowadzenie własnej firmy to wiele wydatków, zarówno stałych, takich jak pensje pracowników, wynajem przestrzeni biurowej, składki ZUS czy rachunki, jak i nieprzewidzianych np. konieczność naprawy lub zakupu sprzętu. Rosnące ceny energii eklektycznej, stawek najmu czy pensji sprawiają, że właściciele szukają nowych sposobów na minimalizację kosztów w przedsiębiorstwie. Sprawdzamy 4 najbardziej kluczowe z nich.

Spis treści
  • 1. Pomysł na minimalizację kosztów? Przyjrzyj się drukom
  • 2. Minimalizuj koszty z pracą zdalną
  • 3. Minimalizacja kosztów w przedsiębiorstwie dzięki właściwym urządzeniom
  • 4. Minimalizuj koszty i optymalizuj codzienną pracę dzięki audytowi zewnętrznemu

1. Pomysł na minimalizację kosztów? Przyjrzyj się drukom

W Twojej firmie nie ma już miejsca na kolejne teczki z dokumentami i umowami? To może oznaczać, że firma generuje niepotrzebne materiały. Rośnie popularność rozwiązań chmurowych, pozwalających przechowywać ważne materiały w jednym, bezpiecznym miejscu w cyfrowej formie. Minimalizację kosztów w przedsiębiorstwie zapewni również aplikacja pozwalająca nadzorować status wydruków. Oprogramowanie umożliwia ustalenie tożsamości użytkowników, którzy generują największą ilość dokumentów. Dzięki temu menagerowie firm wiedzą, z kim warto wypracować inne formy utrwalania kluczowych materiałów. Zoptymalizuj koszty w firmie razem z nami!

2. Minimalizuj koszty z pracą zdalną

Praca z domu to dla wielu specjalistów argument przeważający na korzyść zatrudnienia się w danej firmie. Jak możemy przeczytać w raporcie Voice of the European workforce przeprowadzonym przez przedsiębiorstwo Deloitte, aż 57% Polaków oczekuje możliwości pracy zdalnej po całkowitym ustaniu pandemii. Nowy model pracy to minimalizacja kosztów związanych z wynajmem przestrzeni biurowej.

3. Minimalizacja kosztów w przedsiębiorstwie dzięki właściwym urządzeniom

Minimalizacja kosztów w przedsiębiorstwie jest możliwa także dzięki inwestowaniu w odpowiednie narzędzia biurowe. Najlepiej stawiać na drukarki i urządzenia wielofunkcyjne, które pozwalają ograniczyć zużycie energii elektrycznej i nie wymagają kosztownych tonerów. Co więcej, decydując się na umowę dzierżawy bądź leasingu sprzętu warto dokładnie przyjrzeć się zapisom i uważać na nierentowne zapisy.

4. Minimalizuj koszty i optymalizuj codzienną pracę dzięki audytowi zewnętrznemu

Chcesz zminimalizować koszty w przedsiębiorstwie, ale nie wiesz które obszary wymagają zmian i jak wdrożyć optymalne rozwiązania w życie? Sięgnij po zewnętrzny audyt kosztów. Otrzymasz szczegółowy raport z analizy wydatków i propozycję zmian, które wprowadzą Twoją firmę na wyższy szczebel organizacji. Już dziś zapoznaj się ze szczegółami oferty audytu kosztów wydruku w swojej w firmie.

Powiązane wpisy:

  1. Na czym polega optymalizacja kosztów w przedsiębiorstwie?
  2. Jak obniżyć koszty w firmie – 4 przykłady, które przyniosą Ci wysokie oszczędności
  3. Optymalizacja pracy – jak wesprzeć swoich pracowników?
  4. Metody optymalizacji kosztów – poznaj 8 sposobów na lepsze zarządzanie wydatkami
Share
0
  • → Polityka Prywatności i Plików cookies
  • → Polityka Bezpieczeństwa Informacyjnego
  • → Administrator Danych Osobowych
  • → FAQ
  • → Pomoc zdalna
  • → Polityka jakości
  • → Extranet dla Partnerów
  • → Reklamacje dla Partnerów
  • → Serwis B2B
  • → Ekologia
  • → Kontakt
  • → Dotacje dla edukacji
  • → Dotacje dla firm
  • → Oprogramowanie dla edukacji
  • → Oprogramowanie dla firm
  • → Oprogramowanie dla administracji

ul. Mydlana 3B
51-502 Wrocław
Polska

+48 71 78 48 101
+48 71 78 48 120
+48 71 78 48 115
sekretariat@euroimpex.pl


  • Brak dostępnych tłumaczeń dla tej strony
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaNie wyrażam zgodyPolityka prywatności