Jak obniżyć koszty w firmie – 4 przykłady, które przyniosą Ci wysokie oszczędnościJak obniżyć koszty w firmie – 4 przykłady, które przyniosą Ci wysokie oszczędnościJak obniżyć koszty w firmie – 4 przykłady, które przyniosą Ci wysokie oszczędnościJak obniżyć koszty w firmie – 4 przykłady, które przyniosą Ci wysokie oszczędności
  • Urządzenia
    • Urządzenia wielofunkcyjne
    • Drukarki laserowe
    • Drukarki atramentowe
    • Poleasingowe drukarki i urządzenia MFP
  • Oprogramowanie
    • Documaster Campus – platforma edukacyjna
    • Documaster – oprogramowanie dla firm
    • Documaster – oprogramowanie dla administracji
  • Usługi
    • Audyt ekologiczny
    • Audyt kosztów w firmie
    • Optymalizacja ekologiczna
    • Optymalizacja kosztów
    • Szkolenia
  • Serwis
  • Dotacje
    • Dotacje dla firm
      • REACT-EU dla firm z woj. łódzkiego
    • Dotacje dla szkół
    • Dotacje dla uczelni wyższych
    • Dotacje dla samorządów
      • Konkurs Cyfrowa Gmina
      • Cyfrowy powiat – jak pozyskać dotację na cyfryzację powiatu?
      • Polski Ład
  • Kontakt
    • O nas
    • Referencje
  • Blog
  • English
  • Deutsch
  • Strona główna
  • Blog
  • Jak obniżyć koszty w firmie – 4 przykłady, które przyniosą Ci wysokie oszczędności
optymalizacja kosztów i audyt wydruków
Na czym polega optymalizacja kosztów w przedsiębiorstwie?
26 lutego 2021
Platforma do pracy zdalnej Documaster Office in the Cloud
Platforma do pracy zdalnej, która zostanie z nami na dłużej
10 marca 2021

Jak obniżyć koszty w firmie – 4 przykłady, które przyniosą Ci wysokie oszczędności

1 marca 2021
jak zaoszczędzić i obniżyć koszty w firmie

Koszty prowadzenia działalności gospodarczej nieustannie rosną. Na ponoszone przez przedsiębiorstwa wydatki składają się nie tylko koszty stałe, takie jak pensje pracowników, składki ZUS, wynajem powierzchni biurowej czy leasing urządzeń lub pojazdów. Warto pamiętać również o opłatach eksploatacyjnych, związanych z regularnym wzrostem cen energii elektrycznej dla firm czy serwisem urządzeń biurowych. Jak obniżyć koszty i znaleźć oszczędności w firmie? Zapoznaj się z naszym artykułem i poznaj możliwości optymalizacji kosztów.

Spis treści
  • Gdzie szukać oszczędności i jak obniżyć koszty w firmie? Przykłady można mnożyć
    • 1. Nadmierne zużycie energii elektrycznej
    • 2. Niekorzystne umowy leasingowe mogą dużo kosztować
    • 3. Ekonomicznie i ekologicznie
    • 4. Optymalizacja środowiska przetwarzania dokumentów
  • Jak w praktyce można obniżyć koszty w firmie już teraz?

Gdzie szukać oszczędności i jak obniżyć koszty w firmie? Przykłady można mnożyć

Nasza firma działa na rynku od ponad 30 lat. Od 1989 roku świadczymy usługi w zakresie optymalizacji kosztów eksploatacji dla urzędów i firm z wielu sektorów. Zdobyte na przestrzeni lat doświadczenie pozwala nam opracowywać rekomendacje zarówno dużych, jak i małych przedsiębiorstw. Przeprowadzane przez Euroimpex audyty wydruku pomagają określić nadprogramowe wydatki, związane z szeregiem zróżnicowanych czynników, takich jak:

1. Nadmierne zużycie energii elektrycznej

Energooszczędność urządzeń biurowych to czynnik, do którego producenci przykładają obecnie dużą wagę. Jeśli Twoja firma operuje na nieco starszych drukarkach i urządzeniach wielofunkcyjnych, może okazać się, że ich zapotrzebowanie na energię elektryczną jest znacznie wyższe niż w przypadku nowych urządzeń.

Nasi eksperci pomogą Ci zweryfikować opłacalność wykorzystywanych urządzeń biurowych. Co więcej – zaproponują optymalne rozwiązanie problemu z nadmiernym zużyciem prądu. Rozwiązaniem tego problemu może być na przykład modernizacja lub wymiana modeli maszyn na nowsze. Ponad to możliwa jest instalacja systemu fotowoltaicznego, który ograniczy koszty operacyjne wszystkich urządzeń elektrycznych w biurze.

2. Niekorzystne umowy leasingowe mogą dużo kosztować

Znaczna część przedsiębiorstw, dla których drukarki i urządzenia wielofunkcyjne stanowią fundamentalne wyposażenie biura, decydują się na umowę leasingu bądź dzierżawy sprzętu. Zawarta w umowie metoda rozliczenia za urządzenia może być wysoce niekorzystna dla użytkownika. Dlatego oferujemy usługi kompleksowej analizy zawartej umowy. Dzięki temu wychwytujemy nierentowne zapisy i udzielamy rekomendacji, które pomogą Ci uzyskać oszczędności w firmie.

3. Ekonomicznie i ekologicznie

Odpowiednia konfiguracja urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek to istotna, choć często bagatelizowana kwestia. Cena zakupu lub dzierżawy nie powinna być jedynym kryterium wyboru danego urządzenia – również ważnymi kwestiami jest ich wydajność, zużycie prądu oraz koszty eksploatacji i serwisu. Badania naukowe wskazują, że tonery drukarek laserowych emitują niebezpieczne dla zdrowia lotne związki organiczne. Odpowiednia konfiguracja urządzeń generuje oszczędności w firmie oraz chroni zdrowie pracowników i środowisko.

4. Optymalizacja środowiska przetwarzania dokumentów

Tymczasem niewłaściwe procedury kontroli i przetwarzania dokumentów generują zarówno zbędne koszty, jak i problemy, związane z uchybieniami względem Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO). Oferowane przez nas oprogramowanie i procedury pomagają zarządzać bezpieczeństwem informacji, zapewniają wydruk poufny i uszczelniają system danych, przetwarzanych przez Twoją firmę.

Jak w praktyce można obniżyć koszty w firmie już teraz?

Jednym z naszych flagowych produktów jest oprogramowanie Documaster Multiaudit, który zmniejsza koszty wydruku nawet o 30-50%. W zależności od wielkości przedsiębiorstwa, wygenerowane oszczędności w firmie mogą sięgać od kilkuset do ponad miliona złotych w skali roku. Chcesz przekonać się, jak wiele zaoszczędzisz dzięki Euroimpex? Skontaktuj się z naszymi specjalistami!

Powiązane wpisy:

  1. Optymalizacja kosztów. Firmy mogą zaoszczędzić od kilkuset do nawet miliona złotych w skali roku.
  2. Optymalizacja procesów biznesowych. Jakie oszczędności może przynieść?
  3. Optymalizacja pracy – jak wesprzeć swoich pracowników?
  4. 3 rozwiązania informatyczne dla firm, które podniosą wydajność Twojego biznesu
Share
3
  • → Polityka Prywatności i Plików cookies
  • → Polityka Bezpieczeństwa Informacyjnego
  • → Administrator Danych Osobowych
  • → FAQ
  • → Pomoc zdalna
  • → Polityka jakości
  • → Extranet dla Partnerów
  • → Reklamacje dla Partnerów
  • → Serwis B2B
  • → Ekologia
  • → Kontakt
  • → Dotacje dla edukacji
  • → Dotacje dla firm
  • → Oprogramowanie dla edukacji
  • → Oprogramowanie dla firm
  • → Oprogramowanie dla administracji

ul. Mydlana 3B
51-502 Wrocław
Polska

+48 71 78 48 101
+48 71 78 48 120
+48 71 78 48 115
sekretariat@euroimpex.pl


  • Brak dostępnych tłumaczeń dla tej strony
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaNie wyrażam zgodyPolityka prywatności